Brending medicinske tvrtke Novatech

Vlasnici firme se opisuju kao mlada, efikasna i motivirana ekipa koja voli rješavati izazove u što kraćem roku. Nisu željeli ime koje sadrži riječ “med”, nego nešto NOVO, univerzalno, zvučno i prepoznatljivo. Ime na kojem bi, sustavnim radom, mogli izgraditi jak brand u budućnosti.

Naš zadatak bio je osmisliti ime i vizualni identitet. Tijekom mjesec dana intenzivnog rada copywritera i konzultiranja s vlasnicima, došli smo do zajedničkog rješenja imena. Naš prijedlog imena inspirirao je vlasnike te su se kombiniranjem dvije riječi odlučili na NOVATECH.

Za dizajn logotipa je bilo važno da ne sadrži simbol i da se vodi načelom minimalizma koristeći jedinstvenu nijansu plave boje. Osmislili smo vizualni identitet koji se sastoji od custom tipografije tech izgleda i linije u gradijentu čija će boja biti razlikovni moment za druga tržišta.

Usluga

  • Grafički dizajn
  • Brending

Klijent

  • Novatech