Nutrissimi logotip

Nutrissimi je novi nutricionistički koncept savjetovanja za kojeg smo radili novi logotip. Riječ je o “non diet approach principu prehrane i osnivačici savjetovališta Kristini Beljan. Njezin pristup savjetovanju je: “ničega se ne bismo trebali odreći”. Svoje klijente podučava da se svaka hrana može jesti umjereno, te im pomaže da otkriju signale tijela koji im pomažu u odabiru vrste i količine hrane. Cilj je stvaranje sigurnog okruženja za klijente na kojem će prebroditi prepreke na putu do promjene navika.

Njezina želja bila je stvoriti logotip koji komunicira ohrabrenje, sigurnost i optimizam. Osjećaji koje bi ovaj brend pobuđivao su: dobrodošlica, promjena života, povjerenje, razumijevanje i uspjeh.
Osmislili smo logotip koji predstavlja stiliziranog čovjeka koji uspješno manevrira krugom koji simbolizira zdrave životne navike. Boje koje smo odabrali su neagresivne, nježne i umjerene nijasne osnovnih boja zelene, crvene i žute. Pomno je osmišljena zelena boja koja sugerira zdravlje.

Kućne boje su korištenje pri izradi Nutrissimi web stranice kao i print dizajn materijala.

Pogledajte cijeli Nutrissimi projekt.

Usluga

  • Grafički dizajn
  • Brending

Klijent

  • Nutrissimi