Dizajn ambalaže
Kvalitetno oblikovan dizajn etikete ili ambalaže ujedno je i marketinški prostor putem kojeg šaljete poruke o vrijednostima svog proizvoda ili brenda. Neka Vaš proizvod prvi privuče pažnju!
Koncept dizajna
Prijedlog koncepta dizajna ambalaže ili naljepnice.
Izrada rendera
Izrada rendera prijedloga ambalaže u realnom prostoru.
Savjetovanje
Savjetovanje o odabiru idealnih grafičkih materijala za izadu ambalaže.
Dizajn ambalaže
Ambalaža kao važan dio marketinga proizvoda, poveznica je između kupca i tržišta, ali i kao nositelj branda, ima veliku ulogu prilikom kupovine i odabira pojedinog proizvoda. Od trenutka proizvodnje do potrošnje proizvoda ambalaža svojom praktičnošću, funkcionalnošću i dizajnom brine o proizvodu i čuva njegovu izvornost i kvalitetu. Proizvod treba biti “u skladu” s amabalažom jer je poruka koju prenosi jednoznačna, ambalaža prenosi doživljaj i prirodu proizvoda, pokreće naša osjetila prilikom kupovine dočaravajući nam sliku proizvoda i prije samog konzumiranja.
