Blog

    Loading posts...
  • Upoznajte monogram kao vizualni identitet

    (kasnolat. monogramma) : mono – jedan, gramma – slovo. Dakle, u početku je monogram označavao dizajnirano jedno slovo (znak) koje se sastoji od dva ili više slova imena vlasnika. Najstariji i najpoznatiji…

  • vođenje društvenih mreža blog

    Vođenje društvenih mreža: Ono što vam nitko ne želi reći

    Napravili smo istraživanje na uzorku malih domaćih brendova. Ono što smo željeli dokazati je to da velika novčana ulaganja u vidu sponzoriranih objava na društvenim mrežama nisu nužna za uspjeh i prepoznatljivost…

  • Rebranding: 5 vizualnih identiteta koje se isplatilo redizajnirati

    Uvjereni smo da je svaka promjena dobra. Bilo da je riječ o promjeni frizure, posla ili vizualnog identiteta. Kako frizerka uvijek kaže – “malo smo skratili vrhove i odmah bolje”.  Svaka promjena…

  • Od otvaranja obrta do prepoznatljivosti na tržištu

    Otvaranje obrta, posebice uz poticaje za samozapošljavanje, čini se kao najteži dio procesa. Ali to je tek početak. Kod otvaranja obrta ili firme najbitniji su odlučnost, ideja, plan i cilj. Već kod…

  • Dizajn etikete za med i nacionalnu staklenku

    Prosječna potrošnja meda po stanovniku u Hrvatskoj je dva kilograma, a 8 tisuća pčelara godišnje proizvede više od 9 tisuća tona meda. Na slobodnom tržištu kakvo je naše, može se naći meda…

  • cijene dizajna logotipa

    Dizajn logotipa već od 100 kn…ili tu nešto ne štima.

    Svaka usluga ima svoju cijenu kao što svako poslovanje ima svoju konkurenciju. Konkurencija je zdrava. Ponuda je najvažniji element koji razlikuje jednog poslodavca od drugog. Neodoljiva ponuda je nešto što nitko ne…

  • content marketing

    Osnovni koraci content marketinga

    U posljednjih nekoliko godina, content marketing je postao osnova svakog poslovanja. Coca-Cola to radi, IKEA to radi…mi to radimo. Što je točno content marketing? Rekli bismo da content marketing komunicira s potencijalnim klijentima…

  • Kako izgleda savršeni jelovnik

    Poslije unutarnjeg uređenja vašeg prostora i pristupa konobara, jelovnik, cjenik i pripadajuća vinska karta su vizualni mediji koji prezentiraju vaš objekt i ponudu. Jelovnik je svojevrsna reklama, prezentacija cjelokupnog imidža jednog ugostiteljskog…

  • 10 koraka za organizaciju dobrog eventa

    Postoje brojne vrste organizacije eventa kao što su promotivni, specijalni, kulturno–zabavni, humanitarni, medijski, sportski, protokolarni, korporativni te privatni eventi. Event se smatra jednim od strateških PR, marketinških i komunikacijskih alata koji, pravilno…

  • Što je dobar dizajn logotipa?

    Ako pogledate oko sebe lako možete izbrojati barem 10 različitih logotipa. Oni su svuda oko nas, gdje god krenemo, ugrađeni su u našu kulturu i način života. Oni utječu na naše odluke,…

error: Content is protected !!