Brendiranje studija za krajobraznu arhitekturu Hortus Des
Brendiranje je obećanje koje dajete svojim klijentima. Vodeći se time, stvorili smo našem klijentu cjelokupni novi brend, novo obećanje. Krajobrazni arhitekt Tomislav Grgić napokon se odlučio na otvaranje samostalnog studija za krajobraznu arhitekturu. Nama je prepustio sav brending: osmišljavanja naziva tvrtke, dizajn logotipa i cjelokupnog vizualnog identiteta. Naš copywriter osmislio je naziv HORTUS DES. Hortus Des je nastao kao kombinacija riječi Hortus (lat. Vrt) i skraćene riječi Design. Des u prijevodu latinskog znači “dati”. Tako je igrom riječi nastao naziv Hortus Des = dati vrt. Ideja za dizajn logotipa inspirirana je godovima drveta te je kombiniran sa zelenom i smeđom bojom. Vizualni identitet prenosi priču o ljubavi prema prirodi i oblikovanju krajolika. Kroz decentne konture i suptilnu sugestiju Hortus Des predstavlja mladu scenu krajobrazne arhitekture!
Vjerujemo da naš Tomislav sada može dati veliko obećanje u vidu savršeno dizajniranog vrta.
(Copywrite: Luka Brnić, Dizaj: Može)
Usluga
- Grafički dizajn
- Brending
Klijent
- Hortus Des